Har haft match och så!

♥Hej våran lilla blogg.

Idag har jag spelat match med ett år äldre!

Först i första halvlek gjorde de 2-0 och jag är högst upp såklart!

Sen i andra Halvlek så gjorde jag 2-1 Sen gjorde Nellie 2-2 och sen blev det straff för dom så då blev det 3-2 :( sen till sist blev det 4-2 men alla till och med de vi mötte deras tränare tyckte vi var bäst på plan och så!

men det tyckte till och med alla som tittade eller spelade matchen och en tjej och hoppade in i mig och sparkade mig i magen när hon skulle ta bollen så då "RÅKADE JAG FÄLLA HENNE" haha men det gjorde säkert inte ont för jag skulle ta bollen så då bara blev det så....

Men just nu vill jag leka med Ellen men jag orkar inte det men ändå så gör jag det :/ Men hon ska på träning idag men det ska jag ju inte för jag spelade match och det var fett tidigt :(

Här kommer en bild på något jag ska se vad jag tar idag ........ Puss puss ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0