Lite fakta om Rebecca

  • Namn: Rebecca Zlotnik
  • Ålder: 9 snart 10
  • Föddes: 4 Augusti 2002
  • Gillar: Fotboll dansa sjunga och ha bloggar och göra bloggar och mycket mer!
  • Snygghet 0-100: 100!!!!! haha
  • Familj: En mamma en pappa två brorsor och en syster! P.S Rebecca är yngst D.S
  • Hur många bloggar har hon: Flera! En som heter: Rebbsan en som heter Beccapel och en som jag inte kommer ihåg va den heter!
  • Har hon varit med på T.V: Ja och då var hon huvudrollen,Filmen var jätte bra.
  • Ogillar: Folk som är dumma mot någon och tror att den är cool och flera andra saker.
  • Vad heter Rebeccas bästa vän: Ellen Birgersson!
  • Personlighet: Snäll,Rolig, bra på fotboll,gillar fotboll,Gillar Gurka,Snälla kompisar med mycket mera!
  • Favorit mat: Jag har många så jag kan inte välja.
  • Intressen: Fotboll vara med kompisar Ha kul med sin familj hoppa studsmatta och mycket mer.
  • Gillar att blogga: jaa om jag inte är trött.
  • Favorit land: Vet inte har många land jag gillar!
Puss puss ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0